Boost de energie in zilele fara chef

Boost de energie in zilele fara chef

Boost de energie in zilele fara chef? Ti-am pregatit solutia potrivita pentru zilele in care esti molesita.

Sunt zile, si nu putine, in care bateriile ti se termina cu mult inainte de pranz. In ciuda celor 8 ore de somn pe noapte si in ciuda canilor de cafea pe care le savurezi pana in miezul zilei, nu ai energie nici sa te asculti pe tine, daramite pe ceilalti.

Cum faci fata „plictiselii” celor mici, sedintelor cu colegii, call-urilor partenerului, celor trei mese pe zi (preferabil cat mai diverse, ca repede se mai plictisesc cei mici sa manance doua zile la rand acelasi lucru), dezordinii aferente tuturor activitatilor, nevoii zilnice de „ceva bun” a tuturor (da, include-te si pe tine aici, ca sigur tu dai tonul)? Sau abia astepti sa reincepi activitatea la birou?

Indiferent de situatie, cu siguranta sunt zile cand cafeaua nu te ajuta si ai nevoie de un plus de energie pentru a termina tot ce ti-ai propus.

Trucuri ca sa fii in forma

In continuare iti vom oferi cateva trucuri prin care poti ramane in forma si plin de vitalitate.

Hidrateaza-te

Stim ca auzi asta la tot pasul, dar e esential sa mentii un nivel optim de hidratare in corp . Starea de oboseala si deshidratarea sunt intr-o relatie de cauza-efect demnostrata stiintific.

Mananca fibre

Alimentele bogate in grasime iti incetinesc tranzitul intestinal, iar acest lucru afecteaza starea ta de bine si energia.

Asadar, consumand fibre, organismul tau se detoxifica mai usor, iar cu cat sistemul digestiv functioneaza mai bine, cu atat te vei simti energic.

Opteaza pentru fibre insolubile, deoarece ajuta ajuta mai bine la reglarea digestiei si a tranzitului intestinal. Printre alimentele care contin o cantitate mare de fibre insolubile se numara graul, porumbul, orezul, varza, conopida, sfecla, cerealele integrale si diferitele tipuri de nuci si seminte.

Nu consuma multe calorii goale

Caloriile goale inseamna ca nivelul de nutrienti din alimentele care le contin este foarte scazut sau inexistent. Evita pe cat posibil sau nu face exces de alimentele bogate in zahar, prajiturile, cremele de zahar, cozonacul.

Ai grija de digestia ta

Sistemul digestiv atunci cand e pus serios la treaba, consuma foarte multa energie. Bea un pahar de apa cu lamaie cand te trezesti pentru a stimula metabolismul, mananca un mic dejun bogat in fibre, si consuma ceai de ghimbir dupa mese.

Ia-ti un boost de energie fara zahar

Iti recomandam sa ai la indemana BienPlus Energy Stick, un complex de 2 aminoacizi, cafeina si 4 vitamine ce sustin activitatile desfasurate din orice moment al zilei. Are un gust placut si se adminstreaza usor si rapid – direct pe limba.

BienPlus Energy Stick contine vitamina B6, vitamina B12, vitamina B3 si vitamina B5 care contribuie la reducerea oboselii si extenuarii precum si la functionarea optima a sistemului nervos. De asemenea, vitamina B5 creste capacitatea de concentrare si sustine performanta mentala.

Produsul este disponibil AICI.